Söndagsångest!

Helgen närmar sig sitt slut och jag ligger och latar mig i soffan. Har precis fått i mig lite hemmagjord pizza vilket var mycket mumsigt. Har faktiskt jobbat hela dagen idag och de gick finemang. De var rätt mycket folk där ute idag så de var kul :)

Annars så får jag tacka Frida och alla andra tjejer för gårkvällen. Mådde tyvärr väldigt dåligt ett tag, vet inte varför men min mage är väldigt lustig för tillfället. Blev iallafall bättre senare så jag kunde gå ut o slå klackarna i taket iallafall :) Hade himla trevligt, men palace är uttjatat, redan haha..

Nu funderar jag på om jag ska ge mig ut i stormen och hyra film och köpa lite godis, eller ta en film jag redan sett och äta lite ben&jerry glass. Hmm svårt val.. Blir nog det sista då jag verkligen hör hur de blåser ute :O

Ha en fin söndagskväll!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0