Snart helg!

Ja denna vecka har gått fort som attan, imorgon är de redan fredag och helg!

Denna torsdag har bestått av jobb, träning, matlagning och idol. Mina favoriter är Alice och Olle, men han var inte alls bra idag så får hoppas på de bästa ändå! Annars gick träningen superbra idag för vår femma, gjorde typ sex mål så de är mycket väl godkänt. Känns sjukt att premiären i division ett är redan nu på lördag. Som vi fasat, väntat och nu längtar efter. Tur att jag kunde byta bort mitt jobbpass till nästa helg så att jag kan vara med :)

Alltså, seriepremiär på lördag. Cl98 mot Jönköping, 13.30 i A-hallen. Be there!

Nu ska jag kolla in debatt på 1:an och sen ska jag lägga mig och läsa boken "Ego girl". Har sovmorgon imorgon, börjar inte jobbet förrän vid tre. Sen är kvällen väldigt oplanerad, jag är sugen på bio, men får se vad de blir av att.

Hoppas ni haft en bra dag :)
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0