Så var denna dagen över!

Ja och fort har den gått! Jag har jobbat, shoppat lite, fått hem halsbandet jag beställt, fått besök av mamsen en sväng, provat ut nya innebandyskor och tränat innebandy i två timmar. En härlig dag iallafall! Hade kommit in mycket fint på jobbet och jag kom hem med två plagg, visar i ett separat inlägg :)

Annars ser jag fram emot kommande dagar:
Torsdag- Jobb, träning och umgås med monzora
Fredag- Jobb och match mot färjestaden
Lördag- Jobb och partaj hos stigson

Somsagt, imorgon blir det jobb 09.30-15.00 och sedan är det tidig träning redan vid fem. Sen på kvällen ska jag bjuda monzora på middag och så ska hon hjälpa mig fixa och dona lite. :)
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0