Packning pågår snart!

Vilken lång dag jag har haft! Började med jobb 10-16, sedan var jag på netonnet och handlade minneskort till min nya kamera. Sedan cyklade jag hem och dumpade av lite och sen blev de city för lite ärenden. Bytte ett par byxor och köpte mig en bustier i leopardmönster, riktigt häftig var den! Sen cyklade jag till netto och handlade och sedan även på maxi. Ja, en massa cyklande och handlande har de varit.

Nu är klockan nio och jag har ännu inte börjat packa, kanske borde börja nu? Måste även diska, så får väl ta tag i de först. Sen ska jag även göra jägarsnus till helgen, yummie! Det här blir de sista inlägget nu innan jag åker. Så ni får ha det så bra, så återkommer jag när jag kommit hem från Karlstad.

Hoppas på en härlig innebandyhelg med framgångar ;)
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0