Myskväll!

Ja, efter en lång dag med en massa fix så umgicks jag med Mamma. Var och handlade på lindex och maxi först, där jag både fyndade en halsduk och köpte hem mat. Sen körde vi till ljungbyholm för en myskväll. Kollade in landskampen som vanns lätt med 6-0 av Sverige och sen åt vi hemlagad paj med salami, soltorkade tomater och fetaost. Mums! Tack för en mysig kväll Mamma :)

Lånade dessutom symaskinen, den behövs för det jag ska göra till på lördag. Nu är de bara en sak till som ska fixas som förhoppningsvis mamma kan hjälpa mig med. Gutt!

Nu ska jag iallafall sova, för imorgon är de dags för jobb igen. Då blir de jag som sitter på cykeln vid halv tio, sen jobbar jag 10-15. Därefter väntar innebandyträning!

Nu börjar ögonlocken falla, de betyder sängen!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0