Mysdag!

Haft en riktigt mysig dag med amanda på stan. Blev lite inhandlat, bland annat en prickig kjol och en leopardmönstrad klänning på rea, fick båda två för 150 kr, kap! Sen blev det både lunch och fika. Tack gumman!

Runt halv fem kom mamma runt mig för vi skulle ut till hansa en sväng. Där inhandlade jag mig en ring, en kofta från jobbet och en höstjacka. Äntligen är den min, en svart pälsjacka med ett "läderskärp". Superfin och gooosig :) jag kommer garanterat vara varm i höst!

Nu sitter jag och tar de lugnt, har kollat idol och ätit god mat. Exotisk köttgryta med bulgur, mums. Hinner tyvärr inte färga av håret utan de får vi ta en annan dag. För nu ska vi sy på knapparna på två höstkappor så jag kan använda dem också.

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag :)
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0