Måndag och ny vecka!

Och jag startar veckan med två lediga dagar, skönt! Dagens planer är städning, dammsugning, diskning, vattna blommorna, laga lunch etc.. En fixardag helt enkelt. Den avslutas med träning ikväll, som jag ser fram emot :)

Förövrigt blev de en lugn kväll igår, fastnade vid valvakan och kom inte i säng förrän efter tolv. Jag har inte riktigt förstått hur de hela slutade egentligen. Det jag vet är att alliansen fortstätter regera och att reinfeldt är statsminister och då även att SD kom in i riksdagen, men de är ju ingen majoritetsregering nu? Jag hänger inte riktigt med. Tycker bara att det är väldigt konstigt att 6 % ändå röstar som dem gör. Visst man har alla rätt till att rösta, men jag tror att många röstat av ilska eller lathet. Saksamma, ska bli intressant att se hur de blir nu. Kommer MP vara stödparti för att de ska bli majoritet eller hur löser sig detta? Hoppas på det bästa, för Sveriges skull!

Nehe, bäst att sätta igång med städningen nu!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0