Lilllördag!

En bra onsdag som har bestått av jobb, besök av mamma och 2 timmars träning. Jobbet gick jättefort idag, men de gick bra så de var skönt de iallafall :) Därefter blev de ett besök på city gross, lite mat inhandlades och även något annat som ni får se i ett annat inlägg. Var iallafall väldigt glad när jag cyklade hem, blev extra lätt att cykla hem i motvinden :P Sen kom mamma runt mig, bjöd på min äpplemuffins som blev godkänd. Mysigt! Sen var de skönt att träningen gick mycket bättre idag än i måndags, så nu ser jag fram emot premiären på lördag!

Har precis ätit upp crepsen jag gjorde nyss och dem blev gudomliga, men nu är jag väldigt mätt.

Nehe, nu hade jag tänkt kolla in det nya humorprogrammet på tv4, välkommen åter. Hoppas på några skratt :)
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0