Handling!

Nu är jag hemma igen efter en runda på intersport, lindex och Maxi. Hämtade ut mina innebandyskor och beställde mjukisbyxor, hittade lite fint (dock inget köp) på lindex och sen så handlade jag en kasse mat på Maxi. Köpte faktiskt ett hembakat matbröd på Maxi som jag måste smaka, blir snart ett litet mellanmål med det.

Annars så ska jag dammsuga nu, de är de sista av städningen för idag. Försöker även gå in mina nya skor. Dem känns sköna men aningen stora vid tårna? men jag vet att storleken mindre var för liten. aja, de blir nog bra!

Tänkte visa det jag hittade på lindex, blir nog ett återbesök snart!


Halsband kan man aldrig få för många av och vantarna behöver jag verkligen! :)

Ikväll blir de träning och då inviger jag skorna, hoppas på de bästa! Sen efter tänkte jag baka pannkakor, med jordgubbar och keso. Mums!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0