Cykeltjejen!

Ja, de har jag varit idag. Jag har verkligen blivit bortskämd när de gäller bil, så idag fick jag stå mitt kast. Cykla till jobbet, cykla hem från jobbet, cykla till träningen och cykla hem. Lite extra motion har ju aldrig skadat ;)

Dagen har bestått av jobb 10-17, sen direkt hem och byta om innan de var dags för innebandyträning. Sista nu inför cupen i helgen. Har kanske inte sagt det, men ska på Kallsta cup i Karlstad! I vilket fall så var de en rolig träning och jag är väldigt spänd på hur de kommer bli i cupen. Vi är ju fyra centrar på två platser. En är iallafall given! ja, de blir spännande och jag hoppas att jag får spela iallafall!

Nu sitter jag och väntar på att laxen ska bli klar i ugnen. Slängde in en bit med pesto på och så har jag gjort en fin sallad till. Magen kurrar ju efter träningen, så ska bli gott.

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0