Äntligen hemma!

Efter en fantastiskt rolig helg i solens stad. För visst skiner solen alltid i Karlstad! :)

Skulle kunna skriva en roman om allt som hänt och hur kul vi har haft. Men vi vann iallafall gruppen och åkte ut i dagens kvartsfinal mot ett helt klart grymt lag. Så nöjda ska vi vara, vilket lag vi är! Själv är jag inte jättenöjd, gjorde mitt bästa i inhoppen jag fick och de kändes faktiskt bra, men de var inte tillräckligt helt enkelt. Inte för den här gången iallafall. De är bara att ta nya tag till nästa match som är på fredag mot färjestaden!

Tack alla härliga tjejer för en underbar helg!

Nu har jag tryckt i mig några(för många) skorpor för att jag var så sugen på det så nu är jag mätt. Eftersom vi gått upp kvart i sex två dagar i rad så skulle jag lätt kunna sova nu, men ett eller flera avsnitt sex and the city får avsluta min kväll innan dess.

Nehe nu tänkte jag umgås med mina fina bananer! haha ;)
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0