Äntligen fredag!

Denna vecka har gått väldigt fort och det är redan fredag, det gillas såklart! Även om jag jobbar hela helgen så är den fullproppad av trevligheter :)

Om en timme åker jag buss ut till hansa, ska kolla lite och sedan är de jobb 14-18, sen blir jag hämtad av mamma och syrran som ska skjutsa mig till samlingen. Sedan ikväll 20.00 är det dags för derby (träningsmatch) mot färjestaden. Trevligt!

Här är dagens (börjar få lite rutin på det nu)

Kofta Cassels Tröja H&M Skinnshorts Bikbok Halsband Style by tyra


Förövrigt kom syster hem från stockholm igår och stannar över helgen, längtar tills jag får krama ihjäl henne ikväll :) Ha en fin fredag!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0