Tuesday

Har varit en dag med fullt upp. Jobb för de mesta och där var de mycket att göra. Fick leverans och de var mycket erbjudanden som kommer ut i butik på torsdag, så kom och shoppa då!

Har även hunnit med en runda till cubus för att titta in lite grejer. Hängde undan två byxor till imorgon, är ju 30% då så ska fundera på dem tills imorgon. Ett par mönstrade byxor som jag är sugen på men är osäker på om jag kommer använda så mycket. Ska lägga in ett inlägg så får ni se vad ni tycker :)

Har precis dippat morötter och kollat Paradise på tv6play, äntligen sänder dem avsnitten gratis. Nu kollar jag på House och sen ska jag se till att börja packa, så får jag avsluta den imorgon. Ska ju upp till stockholm på torsdag efter jobbet i växjö, så pappa hämtar min packning imorgon redan så den kommer med upp..

Nehe, House var de!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0