Tröttis!

Ja, nu är jag rätt trött. Har varit fullt upp idag! Först jobbade jag, sen var jag på lindex och sen maxi och handlade. Därefter blev de träning ikväll, gick sådär måste jag säga, men har ju varit sjuk så tar ju ett tag innan man är på topp igen. Skönt att vara igång iallafall!

Morgondagens planer är jobb hela dagen. Ska jobba heldag så blir 10-18. Sen blir jag hämtad och då åker vi hem till mormor, morfar och tore. Tore fyller 50 så vi ska fira honom och äta kinamat. Mumsigt! Så blir ingen bloggning imorgon så ni vet.


Kolla in den här jag hittade.. de var längesen det!

Godnatt alla fina!
Sanna

Kommentarer
Postat av: Tommy

Grym bandana Kalle har på sig!

2010-10-19 @ 16:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0