Tisdag som snart är slut!

Denna dag har  bestått av jobb, ikea och matlagning. Hann även med att hämta ut ett paket från H&M och även hämta mina mjukisbyxor på intersport.

Jobbet var superkul, hade besäk av några härliga tjejer som ska jobba på Cassels när de öppnar i slutet av oktober. Så fick lära dem kassan och våra egna erfarenheter :) Sen vid fem ungefär så blev jag upphämtad av mina föräldrar och då blev de ikea. Blev bara en kavel, skorpor och pesto handlat för mig haha. Men desto mer för dem! Sen nu ikväll har jag lagat mumsig middag: Bulgur med en sås utav kyckling, vitlök, spenat och soltorkade tomater, Gott!

Om tjugo minuter börjar äntligen desperate housewives. Synd att jag får nöja mig med House då, bara för att jag inte har några kanaler :( Kollade in tele2 och de var ju verkligen jättedyrt med boxen o så. Måste ta tag och ringa om det där snart o se om de stämmer.

Fick hem denna från H&M, vad tycker ni? Behålla eller inte?


Imorgon är de redan onsdag och då blir de jobb& sen träning efter det.
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0