Suris

Har väntat hela kvällen på att se ensam mamma söker på tv3play och så fungerar det inte alls. De gör mig lite sur, så nu ska jag faktiskt gå och lägga mig. Imorgon är jag ledig så då tänkte jag överraska min mormor&morfar med att besöka dem. Ska även köpa med mig kanelbullar eftersom de är kanelbullens dag. Hoppas dem blir glada :)

Bjuder på några bilder från min,systers och mammas myskväll i min lilla lya igår. Tacopaj, film och gott snacks!


Mums


Fina syster


Vi köpte dem nya chipsen ugnsbakat och jag måste rekomendera dem. Mycket god smak och de kändes inte alls feta för att vara chips. Fint att de blev lite över så jag kunde smaska på det idag också. Söndagslyx :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0