Sorry!

Ber om ursäkt för dålig uppdatering de senaste dagarna, men har haft fullt upp. Imorgon är jag äntligen ledig efter cirka 8 dagars jobb i sträck.

I Kalmar händer det mycket, snön kommer för en stund o sen regnar de bort. Någon kille gör ett bombhot utanför Max för att han vill ha en mobiltelefon? (verkade dock som om de var lugnt, de var ingen bomb) Lustiga människor det finns alltså!

Min dag har iallafall bestått av jobb, jenka-stund och träning. Sen ikväll övade vi på hur vi ska gå på modevisningen på lördag och därefter åt jag på Max för första gången sen de öppnade här. Kycklingbugaren är mumsig!

Imorgon är jag ledig och de som är planerat är match på kvällen. 19.00 möter vi färjestaden i a-hallen, kul! Sen får vi vad som händer utöver detta.

Natti!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0