Så var denna vecka slut..

Veckorna går så fort nu förtiden och så har även denna vecka gjort.

Denna dag har bestått av sju timmars jobb och därmed missade jag bortamatchen i Lund. Jag höll alla mina tummar och tår men de blev tyvärr förlust. Bara att kämpa vidare! På jobbet var de väldigt lugnt måste jag säga, inte konstigt kanske en söndag. Sen ikväll har jag iaf träffat Monzora. Vi tog en lång-promenad genom stan och sedan åt vi varma mackor och fruktsallad framför bröllopsfotografen. Bra film, god mat och bra sällskap! Härlig söndagskväll.

Nu sitter jag och kollar på Ensam mamma söker på tv3play och dricker chailatte. Imorgon är jag äntligen ledig, har jobbat sex dagar i streck så ska bli skönt med lite vila. Hoppas de finns tvätt-tid för de behöver jag verkligen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0