Mys-lördag!

Ja vad ska man säga? besviken..


Denna lördag har bestått av jobb, jobb och lite klädtittande. Sen har kvällen startat bra än så länge, för runt halv sju mötte jag upp Monzora och så gick vi till Athena. Delade på en mycket fin pizza och snackade en massa. Mysigt! Nu väntar jag på amanda, för vi ska åka och hyra film och köpa något gottis och så avslutar jag min lördagskväll.



Förövrigt så är jag så sjukt sugen på fest, har inte varit ute och träffat folk, har inte druckit alkohol på tre veckor och de känns som rekord på väldigt bra länge. Men den som väntar på något gott..

Imorgon är de jobb igen och sen direkt över till öland för att spela match med b-laget mot mörbylånga. Äntligen ska jag få spela en hel match. Längtar :)
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0