Morgondagen och resten av veckan!

Morgondagen har jag sett fram emot länge. Då ska jag till Växjö för att hjälpa till när den nya Cassels butiken öppnar där. Blir en heldag, åker 08.00 härifrån och så slutar jag vid 20.00 i växjö. Sen blir jag upphämtad av Mamma&Pappa och sen drar vi till Stockholm direkt därifrån. Missar tyvärr matchen i Jönköping men jag håller mina tummar för er tjejer! I Stockholm kommer jag att vara hela helgen och kommer sen hem på söndag igen sent, så de här blir sista inlägget för denna vecka.



Ser fram emot en underbar helg hos syster i Stockholm med hennes födelsedag, shopping, flyttning och utgång. Det trista är att jag missar lagfesten här hemma, men de kommer fler gånger garanterat:)

Vi hörs igen när jag är hemma!
Sanna

Kommentarer
Postat av: Stickan!

Ha så kul storstaaan!

2010-10-27 @ 22:25:38
URL: http://stickankarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0