Ledig!

Det är redan torsdag och idag är jag ledig, vilket känns välbehövligt! Känner mig bättre än igår men är inte hundra ännu. Känner mig lite tung i huvudet och kroppen så idag blir de bara vila och tyvärr ingen träning. Nu hade jag tänkt börja kolla solsidan, har hela säsong ett på dvd, så de tänkte jag spendera min dag med.

I eftermiddag ska jag dock till jobbet med pappa. Nästa lördag(23:e) är det nämligen årsjubileum ute på Modehuset och då ska de vara Modevisning och både mamma, pappa och jag ska mannekänga för Cassels. Så idag ska jag och pappa börja prova lite kläder, de blir dagens höjdpunkt!



För ett år sedan visade jag kläder i ett modereportage, jag hade mer än gärna gjort om det igen, för gud så kul det var!


Nähe, nu blir de soppa och solsidan!
Sanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är grymt snygg!!!!:D

2010-10-16 @ 10:29:06
URL: http://mandio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0