Kvällens derby..

.. Blev en olidligt spännande match. Jag fick se Krille Zorra bort målvakten, se Cl gå upp till fyramålsledning och se slätafly reducera tre gånger om. Fick typ ont i magen så de var riktigt spännande. Till slut ljuder signalen och Cl vinner med 8-7. Riktigt kul för herrlaget måste jag säga!

Dagens citat kom idag när vi kollade på matchen och lagen går ut på planen. Då säger Jenka: "Men varför har inte dem några siffror på tröjorna?" haha, där fick jag mig ett gott skratt, förstod visserligen att hon menade namn men ja, de var klockrent helt enkelt.

Imorgon ska jag först och främst sova ut, sen ska jag träffa amanda en ytterst liten sväng för fika/lunch (en stund är bättre än inget) och sen blir det jobb 15-19. Sen är kvällen helt oplanerad. Händer det något kul som jag har missat? :)

Nu tänkte jag dejta kudden, Godnatt!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0