Kan inte bli någon annan än den jag är

Självförtroendet är verkligen på botten känns de som, men hoppet är de sista som lämnar människan så jag ska inte ge upp. Jag ska fortsätta kämpa och få tillbaka glädjen!


Spelade match idag igen mot Pixbo denna gång och den slutade 5-5. Ett poäng vunnet vilket är bra. Synd bara, för de kändes som vi hade kunnat vinna. Men 4 poäng på tre matcher i division ett tycker jag är en bra start ändå :)


Nu blir de tacopaj, mumsiga rester från igår. Sen lite morötter och dipp! Ska kolla ensam mamma söker på tv3play också vid nio. Åh, de finns ju inte något kul att kolla på tvn på söndagar när man inte har alla kanaler. Kanske borde ta tag i de där snart?

Ha en fortsatt bra söndag!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0