Jobbig natt!

Ja, jag har haft en riktigt jobbig natt. Vaknat flera gånger och varit helt igentäppt i näsan och typ inte kunnat andas. Vaknade till slut upp runt halv tio och då gick jag upp. Tyvärr har jag fått ont i halsen, de var alltså inte smart att träna igår. Tips på saker som kan göra mig frisk?

Dagens planer är bara jobb 14-19, sen har jag blivit hembjuden på middag och fotboll hos mina föräldrar ikväll. Är ju EMkval mot Holland vid åtta, Trevligt. Återstår att se om mamma hinner färga mitt hår också!


Bilden är tagen för tre år sedan, men oj vilken lycka den förmedlar :)

Ska försöka vila upp mig idag så jag kan må lite bättre :)
Sanna


Kommentarer
Postat av: maria

ja den bilden blir man glad av :) jag är också förkyyyyyyldis blä:P

2010-10-12 @ 13:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0