Godmorgon onsdag!

Eftersom jag vaknade tidigt idag vid halv nio så har jag redan hunnit med att tvätta två tvättar och äta frukost. Känner mig lite duktig att jag hunnit med de innan klockan tio redan.

I vilket fall så är jag ledig idag och de känns himla skönt. Jag måste packa klart till stockholm för de gjorde jag inte igår och senare ska jag träffa amanda. Vi hade tänkt dra oss ut till hansa och kolla in Cubus och jag ska nog köpa de mönstrade byxorna som jag visade igår. Sen ikväll vid sex är det träning igen, woho. En bra onsdag med andra ord!


amanda och jag


Ha en härlig dag!
Sanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker om dig<3

2010-10-27 @ 18:14:38
URL: http://mandio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0