Gårdagen i bilder!

Ja, hade en superbra lördag igår och den började med jobb och modevisning på Hansa. Gick ju modell för Cassels tillsammans med Mamma, Pappa och Monica. Har tyvärr knappt några bilder förutom när vi har "festkläderna" innan vi gick. Temat var lila och de som saknas är jackorna. Jag hade en häftig svart pälsjacka till!




Sen blev de lördagsmys med trerätters. De var hur gott som helst!


fin dukning och förrätt: avocado med skagenröra!


Varmrätt, underbar plankstek med bearniesås som tillbehör!


Vit chokladmousse med limemarinerade hallon, den var magiskt god och lätt att göra.


Avslutar med en bild på Monzora och mig.


Tack för en härlig dag allesammans! Nu längtar jag till nästa helg då jag ska till syster i stockholm. Bara fem dagar kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0