Det suger!

Jag är deppig. Jag är fortfarande förkyld och har ont i halsen vilket betyder att jag fick skippa träningen ikväll och det suger. Men vill spela match i helgen och vill inte smitta ner någon så är väl bättre att vila. Ska göra fruktsallad snart så jag får i mig massa vitaminer :)

Idag har jag iallafall jobbat och därefter blev de en mini tröst-shopping på hansa. Ett par strumpbyxor från lindex och grafittinagellack från H&M. De var nedsatt nu till 39.50 så kände att de var dags att prova. Har testat det nu och det blev lyckat på hälften av naglarna så de krävs nog lite övning, men de blev ganska coolt faktiskt:)

Någon som vill pyssla om mig och som kan göra mig frisk?
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0