Vilken jäkla helg!

Ja de sammanfattar de hela ganska bra. Hade en helt sjukt bra gårdag, bästa lördagen på länge. Sen så har jag haft en riktig pissdag idag, eller den var helt okej till en början..

Iallafall gårdagens fest var väldigt lyckad och jag måste tacka Tommy, Rikard och Frida för att man fick komma. Det var väldigt fint uppstyrt med got mat, lek, tårta, dj osv. Tackar alla som var där för en grym kväll!

Ja och idag har jag bara jobbat, sen var jag på maxi för att inhandla lite gott till maten ikväll. Sen när jag äntligen kommer hem och ska gå på toa så är de blött på hela golvet. De är väl stopp i toaletten tänkte jag så jag tog borsten och sen spolade jag. Då började de komma upp vatten och lite annat äckelpäckel ur duschhålet, och de bara stiger och till slut är de en stor jäkla sjö i badrummet, o så luktar de pyton. Den doften var de värsta jag känt alltså. Fick en liten panikattack innan jag ringde felanmälan. Vid halv sju typ så kom en kille hit för att hjälpa mig och han är fortfarande här nu två timmar senare, de är tydligen inte klart än på ett tag. Stackars honom, inget roligt jobb direkt måste jag säga..

Iallafall, de positiva är att jag gjorde hemmagjord pizza med egen deg o tomatsås och de blev himmelskt gott, den godaste pizzan jag gjort iallafall. Tummen upp på de!

Snart blir de ensam mamma söker på 3play och sedan blir de nog sängen rätt tidigt, är ganska trött sen gårdagen. Dessutom så är de ju min födelsedag imorgon så natten får gärna gå fort :)

Hoppas ni haft en bra helg!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0