Tröttis!

Jag är riktigt trött just nu, ligger och smågäspar i soffan så blir nog till att sova tidigt ikväll.

Har iallafall haft en riktigt bra dag på jobbet! :) Vi gjorde som sagt om ungdomsavdelningen och de blev superbra. Blev inte helt färdig men hann med bra mycket mer än vad jag trodde. Riktigt kul var det och dagen gick i raketfart trots att jag jobbade 11-19 :)

Kvällen har annars bestått av kycklingkebabsallad, clementiner och paradisehotel. Helt sjukt vad Melissa hade problem i kvällens program alltså. Jaja, Go Lin Go!

Imorgon är jag ledig och jag har inplanerat en sväng till affären, baka lussekatter och göra någon riktigt fin middag :)

Hoppas ni haft en bra tisdag!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0