Tisdag!

När någon man tycker om väldigt mycket mår dåligt så mår man själv dåligt, så är det. Men har bestämt att jag ska försöka lägga det åt sidan för nu.


Har nu haft två lediga dagar där jag inte gjort mycket nytta. Tvättat, städat, promenerad och handlat i princip. Men de behövs det också ibland. Ikväll får jag iallafall sällskap av Monzora. Vi ska hyra någon film tror jag, mysigt! Jag ska även laga potatis och kasslergratäng, fint ska de bli:)

Jag har kommit fram till att jag vill göra något på nyår, åka iväg och göra något riktigt oväntat och kul. Kom över en nyårskryssning och de lät inte alls fel. Någon som är på? :P

Nehe, nu ska jag ta tag i lite disk och sen börja skala potatis. Ha en bra tisdag!
Sanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0