Ny vecka!

Ja nu är det måndag igen och ny vecka. Vaknade av att det plingade på dörren vid nio och kom på att dem skulle installera bredbandsuttag idag, så de var bara att släppa in dem. Jag gick o la mig igen o somnade så jag missade när dem blev klara, men jag fick iallafall sova lite längre, skönt!

Veckans planer är inte så många, mest jobb och träning.
Måndag: Jobb, träning
Tisdag: Jobb
Onsdag: Ledig, träning på kvällen
Torsdag: Jobb, träning
Fredag: Jobb
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig, äntligen match igen!

Det lär ju fyllas på en hel del, men såhär ser de ut. Nu är det dags för mig att snart ta mig till jobbet. Jobbar 12-17 idag och hoppas på mycket att göra :)
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0