Lördag!

Och jag är ledig, så himla skönt :) Hade en härlig fredag igår. En jobbig löpning som belönades med en riktigt god lunch på stadsbibiloteket. Salladsbuffén där var riktigt fin! Efter de var de jobb i några timmar, sen åkte jag och handlade lite gott till kvällen. Åkte hem och började laga mat och vid halv åtta kom Maria. Det blev en kväll med idol, snack och skratt. Åt mycket god mat bestående av klyftpotatis, sallad, bearniesås och kycklingspett. Till efterrätt hade jag gjort en mycket god ananaspaj. Mysig kväll helt enkelt!

Dagens planer är att dra ut på hansa en snabbis, måste lämna tillbaka lite kläder tyvärr :( sen ska jag hem till Ljungbyholm på kalas med en del av släkten. Det ryktas om trerätters och de låter fint :) Sen ikväll ska jag hem till Frida på trevligheter. Bra lördag med andra ord!


systers födelsedag


Ha en fin lördag!
Sanna

Kommentarer
Postat av: Stickan!

Mys!! Ses ikväll damen.

2010-11-06 @ 12:02:46
URL: http://stickankarlsson.blogg.se/
Postat av: Stickan!

Mys!! Ses ikväll damen.

2010-11-06 @ 12:02:50
URL: http://stickankarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0