Lördag och helg!

En jobbhelg som sagt, men dagen gick väldigt fort på jobbet iallafall. Blev helt kär i en nyinkommen brun kavajliknande kofta så den fick följa med hem. Funderar på att inviga den ikväll redan :)

Ja för om en timme ska jag ut&äta med Mamma, Pappa, Bror och Nina på table 20. Ska fira Mammas och min födelsedag på riktigt med iallafall tvårätters. Mysigt, jag är så sugen på en plankstek så det blir de nog. Sen är resterande kväll oplanerad, så vi får se vad de blir.

När jag kom hem från jobbet fick jag se att tjejerna vann i Ängelholm, blev så glad eftersom de var så viktigt. Härligt tjejer, grymma är ni!

Nehe, nu är det dags att fixa iordning sig för kvällen!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0