Latmask

Vilken slappardag de är idag. Är ju ledig och vaknade inte förrän kvart i elva, skönt att sova ut efter två tidiga morgnar.. Ni kanske förstår hur lat jag är med tanke på att jag fortfarande sitter i morgonrocken och klockan snart är två, haha. Har inte gjort någon nytta mer än att ha ätit frukost och kollat senaste Gossip girl avsnittet!

Iallafall, mina planer för dagen som jag hade igår blir inte av.. så jag överför dem till imorgon. Istället så måste jag städa upp ordentligt för lägenheten ser ut som jag vet inte vad. Sen ska jag laga mat, tror de blir något med lax för de är jag sugen på :)

Ha en härlig "lill-lördag"
Sanna

Kommentarer
Postat av: jeili

Sådana dagar är guld värt ibland! Jag sov till elva idag, dock var jag upp i e timma vid halv åtta för att jag skulle till skolan. men jag fick allt krypa till sängs igen då kroppen sade emot!! Nu ligger jag hemma och tycker synd om mig själv och missar träningen ikväll. Hoppas du får en fortsatt bra dag iaf Sanna. ta hand om din son. ;) hehe..

2010-11-10 @ 15:04:00
URL: http://jeili.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0