Klädångest!

Jag har lite lätt klädpanik här på kvällskvisten, kanske inte är speciellt viktigt, men ändå. Imorgon ska jag på en "50årsfest" och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Hade bestämt mig sedan innan vad jag hade tänkt ha, men de var inte alls så fint som jag hoppats. Så nu har jag provat klänningar, kjolar och kavajer och jag vet fortfarande inte vad jag ska ha. I-landsproblem javisst.

Kanske kör på skinnkjolen(favoriten) igen med slappt vitt linne och svart kavaj och ett stort halsband, eller så tar jag en lila kjol med ett svart volanglinne, eller tar jag en rosa klänning, eller en svart klänning och min randiga kavaj, enkelt och snyggt. Ja ni hör ju vilka problem jag har.. haha


Help me out here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0