Julstämning!

Idag är de lördag och den har bestått av lunch på stan med Mamma och Nina. Köpte pepparkaksformar och en ny diskborste ;)

Nu är jag hemma hos Maria och julbakar och börjar få julstämning. Pepparkakorna är klara och det är lussebullarna också snart :) Lyssnar även på julmusik och snart blir de glögg när bullarna är klara. Mysig lördag alltså.

Sen ska jag ta mig hemåt i snöstormen och sedan vidare till ängö för lite filmmys hos Amanda.. En lugn lördag är precis vad jag behöver även om jag är sjukt sugen på fest, men de får vänta ;)

Juldagen förra året

Live every moment, Laugh every day, Love beyond words!

Hoppas ni har en bra lördag!
Sanna

Kommentarer
Postat av: Sticko

Julstämning är bra skit! Ha en fortsatt trevlig kväll=)

2010-11-27 @ 17:04:45
URL: http://stickankarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0