Härliga tisdag!

åh, jag har haft en riktigt bra dag idag :)

Har bland annat lunchat med amanda på kallskänken. Sen blev de lite shopping i stan, ett par kilklacksskor med snörning och en pälsmössa. Hittade även ett par riktigt snygga kostymbyxor som jag funderar på att köpa:)

Sen ikväll har jag bjudit på födelsedagsmiddag. Gjorde kycklingrullar i ugn som blev riktigt fina och därefter blev de en hallonkladdkaka till efterätt. Och för en gång skull lyckades jag göra en kladdig kaka. Den var verkligen hur god som helst :) så de lär jag göra fler gånger!

Nehe, nu blir de sängen, för imorgon är en ny dag av jobb och träning. Känns bara lite jobbigt att jag jobbar 12-16 och inte har någon rast för lunch.. När ska jag hinna äta? jaja, de löser sig.

Godnatt alla fina!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0