Gårdagen!

Igår var det en bra dag! Började med att hämta upp Monzora och sedan åka till Hansa för att kolla in Bikbok där. Bikbok hade ju 50% på hela sortimentet igår och jag hade kollat in hemsidan sedan innan. Så jag hade tänkt köpa en röd klänning och dem gråa byxorna. Väl ute på Bikbok hittade jag klänningen och även en annan transparent tröja, men byxorna syntes inte till. Så då var det bara att åka in till stan och där fanns dem sådan tur va! Köpte även ett svart linne där. Så totalt blev det 450 kronor för mina fyra fina plagg, Kap! Även Monzora fyndade en hel del fint :) Därefter åkte vi ut till Ikea där vi åt lite lunch och sedan köpte jag en växt till lägenheten. Den gamla hade fått nog. haha

Här är mina fyra fynd!


Betalade 99 kronor för detta fina röda fodral, love it!


Det var dessa jag provade häromdagen, tur att jag avvaktade, för nu betalade jag bara 199 kronor för dem!


Är lite osäker på hur jag ska matcha den, men till rätt saker blir de nog snyggt! 75 kronor gick den på :)


Ett svart slappt linne med ryggurringning för 75 kr.


Vilka fina kap jag gjort va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0