Fredagsmys!


bjuder på en gullig bild på mina föräldrar


Idag har jag bara jobbat, var relativt lugnt faktiskt men de kan man ju förstå faktiskt. Sen tog jag mig förbi netto för att handla billig kycklingfilé o lite annat smått.

Ikväll blir de fredagsmys hemma hos Mamma&Pappa med Nina. Tacos, idol och lite dipp sitter aldrig fel. Blir nog även att jag sover där för att slippa köra hem i mörkret igen. Har dessutom en helt ledig helg nu så de känns super!

Morgondagens planer är lite julbak med Maria, ska bli mysigt. Sen är kvällen oplanerad, måste bli en lugn sådan eftersom de är b-lagsmatch på söndag. Fasen vad kul de ska bli att spela! :)

Ha en trevlig fredagskväll!
Sanna


Kommentarer
Postat av: Netty♥

sv' okej :)

2010-11-27 @ 11:34:37
URL: http://www.nettys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0