Första advent är här!

Är det inte helt sjukt att de är typ fyra veckor till julafton? Känns ju helt galet. Men mysigt :) Min 1:a advent ska jag först spendera ute på Hansa, måste byta en grej jag fick i present igår och sen fixa lite julpynt! Sen ska jag hem igen och äta och därefter åka till nybro för b-lagsmatch, riktigt kul ska de bli! Sen ikväll får jag väl adventsmysa och pynta lite i min lilla lägenhet.

Igår var iallafall en mycket bra dag som ni läste. Resultatet av Lussebullarna blev mycket bra o goda och dessutom fick jag tre fina födelsedagspresenter av tre fina vänner. Tack Maria, Maja och Cissi! Sen var jag med Amanda, vi kollade på kärleken på menyn och åt ett regält lass marängswiss. Fick en jättefin ring av henne i födelsedagspresent. Tack vännen!

Blev faktiskt lite överraskad av de fina paketen, men väldigt glad :)


Nehe, måste skynda mig lite nu!
Sanna

Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, vad göres? :P

2010-11-28 @ 14:45:54
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0