End of the weekend!

En skön och lugn söndagskväll väntar nu. Håller precis på att slänga ihop en matpaj med lite av varje, då jag inte har så mycket roligt i kylen. Blir en broccoli/fetaost/soltorkade tomater paj, kan nog bli smarrigt :)

Har jobbat idag annars och de gick faktiskt bra till slut, jag och stina ändrade om lite på rean och de kändes riktigt skönt! Var även inne på din sko efter jag hade slutat, dem hade 20% så jag köpte faktiskt ett par platta stövlar/boots med snörning, priset blev bara 319, inte illa. Kände nämligen att de skorna jag köpte förra veckan inte kommer komma till bra användning så dem får jag byta imorgon. Känner mig iallafall nöjd med dessa nu :)

Nehe, nu ska jag fortsätta med pajen. Ha en bra söndagskväll!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0