En ledig onsdag!

En ledig dag mitt i veckan känns otroligt skönt faktiskt :) och idag har jag inga planer alls, bara att ta de lugnt och städa lite kanske. Däremot måste jag in till stan och lämna tillbaka ett par skor och även köra förbi netto och handla billig kycklinfilé osådär. Men helst vill jag inte utanför dörren i snöstormen som viner utanför mitt fönster :P men visst snö är mysigt och julstämning börjar faktiskt komma lite smått. Måste bara be mamma om allt julpynt hemifrån så jag kan pynta min lilla lya! :)

Nu ska jag fortsätta kolla på The bachelor, så vi hörs senare!
Sanna


Kommentarer
Postat av: Kulan

Anmäl dig gärna till Månadens Bästa Blogg hos mig =)



Vinnaren kommer bli länkad på en av de tolv största bloggarna i Sverige och få en fin present på köpet, värde över 1200kr!

2010-11-24 @ 13:15:11
URL: http://kulansplace.se
Postat av: Lucke

Hejsan, några planer för helgen? :)

2010-11-25 @ 15:00:46
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0