Borta bra, men hemma bäst?

Ursäkta bloggen för ett lång uppehåll men har ju varit i Stockholm största delen. Haft en underbar helg och jag längtar redan tillbaka. Tänkte göra en liten kort sammanfattning!

Åkte upp i torsdags efter jobbet och var inte uppe förrän halv ett så blev bums i sängen.
På fredagen så började vi packa ner och ordna i lisas lägenhet, körde ett lass till den nya där jag fick se den för första gången. Supermysig verkligen. Åt sushi för första gången och de var faktiskt gott, så de blir de nog igen :) Därefter åkte vi tillbaka till stan och shoppade hela eftermiddagen. Blev bara en skinnkjol inhandlat då men ack så snygg den är. Kvällen spenderades på restaurangen Missisippa inn på söder för att fira systers födelsedag och det var mycket gott!
På lördagen fortsatte packningen, men sen gick jag även ut på stan själv då jag kände att jag inte hjälpte till. Då hittade jag lite mer, nämligen en tubhalsduk, ett linne och ett par byxor som jag letat efter hela fredagen(fanns typ på det sjunde H&M jag var inne på). Därefter blev de ut till lägenheten igen och en mycket god lunch. Sedan på kvällen så var jag på förfest med några av systers lagkompisar i Hammarby och därefter gick vi ut på munchenbryggeriet där den stora festen var. Var verkligen en rolig kväll:) Avslutades helt enkelt på bästa sätt!
Söndagen bestod sen bara av flytt, ikea och sen hemfärd, var hemma runt tolv och då slocknade jag direkt.

Blev visst lite långt, men äh. Lägger in lite bilder senare! Men i Stockholm vill jag bo inom en snar framtid och de ska jag se till, på något sätt iallafall..
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0