Är nu en nybliven 21åring!

Ja igår var min 21:e födelsedag och den försvann i ett nafs. Den bestod utav lunch med pappa på Ming palace, dem har verkligen den godaste buffén i stan! Sedan var det bara direkt till jobbet och sen direkt till träningen. Trodde inte jag skulle få någon uppvaktning direkt, men vid tjugo över nio kom Mamma&Pappa med paket till mig och jag fick en fin sång. Fick bland annat en jättefin klänning, gardiner, en bok, en julstjärna och världens finaste silverring från guldfynd by kenza. Åh, den ska ni få se snart! Tack så mycket, you made my day! 

Idag är de tisdag och jag är ledig, så snart ska jag gå till stan där jag ska möta upp amanda för en liten lunch. Sen tänkte jag ta mig en shoppingtur, har kollat in ett par skor jag tänkte köpa för pengar jag fick av mormor&morfar :) Sen vill jag även ha en ny snygg väska!

Sen ikväll blir de lite födelsedagsmiddag hos mig med Mamma&Pappa. Ska göra efterrätt och jag velar mellan kladdkaka och en annan kladdig kaka med hallon. Blir nog det sistnämnda, kul att testa på något nytt!

Ha en fin dag!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0