Vilken helg!

De var längesen jag har haft en sån lyckad hel helg! Har bestått av jobb, personalfest och 20 årsfest också. Sen fick jag ju lägenheten också så de kan vara en stor del i det hela.

Iallafall. Personalfesten i fredags var grym! Började på Modehuset med musikquiz. De följdes upp med buffé och barrundor. Sedan var det även liveband och de var riktigt bra. Mitt lag vann tävlingen också så jag fick en fin medalj ;) Sedan bestämde vi oss för att dra vidare. Så jag, Stina och Jonna stack till harrys. Där dansade vi tills fötterna blödde ungefär. Blev iallafall en väldigt lyckad kväll.

Igår började dagen med jobb. Sedan var det bara att fixa sig och dra till Lizas 20-årsfest. Där bjöds det på jättegod tacobuffé, godaste drinken, tequilashots m.m. Vi spelade, sjöng singstar och hade väldigt trevligt. Avslutade kvällen på Palatset och det var helt okej! :)

Idag har jag bara jobbat och sen har jag inte gjort så mycket mer, lär somna tidigt idag med tanke på att jag inte fått jättemycket sömn de senaste nätterna. Hoppas ni haft en bra helg!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0