Veckoplanering!

Ja, måndag innebär ny vecka och denna har jag faktiskt rätt mycket planerat tror jag.

Måndag: Jobb 14-19 egentligen men blev inrigd tidigare pga av sjukdom så blir en timmes mer jobb.
Tisdag: Ledig! Blir ett besök i stan (inte varit där på evigheter), ett besök på sjukhuset och träning på friskis om jag inte är mer förkyld än nu.
Onsdag: Jobb 10-15, sedan oplanerat!
Torsdag: Ledig, oplanerat!
Fredag: Ledig. Hansafest på kvällen!
Lördag: Jobb 10-17. 20-årskalas på kvällen.,
Söndag: Jobb 11-16

Ser ut att bli en bra vecka. Några hål har jag som kan fyllas med trevligheter så de återstår att se. Nu ska jag fixa någon mat och sedan bege mig till bussen in mot stan och jobb!

Dagens jobboutfit:


Ha en bra måndag!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0