Torsdag!

Nu var jobbdagen över och nu har jag långledigt. När jag kollade till shcemat visade de sig att jag inte jobbar förrän nästa torsdag. Vilket betyder att jag har ledigt en hel vecka. Både väldigt skönt men samtidigt tråkigt. Älskar mitt jobb ju! Iallafall, min kväll blir väldigt lugn. De bjuds på tacos hemma i ljungbyholm och de tackar jag inte nej till. Får passa på nu innan jag flyttar då jag kommer laga all mat själv ;)

Ser verkligen fram emot denna helg. Är helledig så behöver inte tänka på att jobbar dagen efter eller så. Såhär ser helgens planer ut än så länge:
Fredag: Stan med Pappa&Mamma för att kolla soffor och andra prylar till lägenheten. Förhoppningsvis hittar jag en fin som är skön och inte allt för dyr. Kvällen är dock oplanerad!
Lördag: Lunch på stan med Paulina, ta igen lite eftersom hon varit i Miami i tre månader. Är så nyfiken! Sen blir de även en fika som ska klämmas in. Sen ska de handlas present också med Kalle! På kvällen väntar 25-årsfest och de ska bli riktigt fint. Hade hoppats på palace men verkar som de är vallen och de känns sådär alltså? Vi får se var vi hamnar efteråt.
Söndag: Ledig och inga planer. Mest vila blir de nog ;)

Nehe, nu ska jag sy upp en klänning som jag ska ha på lördag. Den är alldeles för lång nu tycker jag!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0