Söndagskvällen är snart till ända

Blev till slut ingen fika sen, den blir uppskjuten till obestämt datum :P Istället blev de mys med mina föräldrar, mormor&tore. Klyftpotatis, helstekt kotlett och champinjonsås var riktigt mumsigt. Speciellt när man får de i matlåda också ;) Till efterrätt blev det Ben&Jerry glass! Sen blev de även att kolla FF som faktiskt bröt helsingborgs segersvit. Härligt!

Nu har jag och mamma precis gått igenom hennes förråd av tupperware. Jag fick ihop väldigt mycket som hon hade sparat plus en riktig kniv och kastrull. Nu börjar de likna något alltså!

Imorgon är jag ledig och har noll planer mer än träning på kvällen. Första träningen på Malkars och de ryktas om spinning, vilket jag hatar. Vi får väl se hur de går med det :P

Ikväll blir det att sova tidigt, blev inte jättemycket sömn inatt. Godnatt från mig!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0