Söndag

Ber om ursäkt för dålig uppdatering denna helgen, men har haft fullt upp. Är inte sugen på att skriva nu heller så gör bara en kort sammanfattning!

Lördagen bestod av jobb och sedan lagfest. Grym var bara förnamnet på detta galej, får vi göra om snart tjejer! Vallen därefter var väl sådär, men jag dansade iallafall mycket! Sen kan jag bli så arg på människor som ljuger. Igår fick jag nämligen veta att en person ljugit om en sak som jag inte ens har gjort, men sånt är livet. Karma is a bitch!

Dagen har bestått av att vara hos mormor&morfar, där vi fikat, ätit kroppkakor och fikat igen. Nu ikväll har vi bara spelat lite kubb och jag är riktigt trött. Blir nog att sova tidigt idag!

Hoppas ni haft en bra helg!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0