Söndag!

Sitter här nyduschad och känner mig nöjd. Har jobbat hela dagen och därefter blev det direkt till stensö för ett härligt träningspass i solen. Eftersom jag kom senare så blev de bara 2,5 km löpning för min del och sedan styrka! Men bättre än inget :) Gårdagen blev förövrigt lyckad, jättemysigt var de faktiskt. Och de var mycket folk på vallen måste jag säga så tummen upp för de. Sen fick jag fina komplimanger igår natt också och komplimanger värmer alltid!

Nu blev jag besviken, hade tänkt grilla en köttbit jag hade kvar sen igår och göra en god sallad till men de ekar i kylskåpet så de blir nog något annat. Men jag hittar nog något iallafall!

Hoppas ni haft en bra helg!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0